Blue party

Hejsan alla glada !
Idag var jag med Robin Tim & Emil . Vi var hemma hos Tim ett tag sen gick vi typ ut och chilla . Efter sdet gick ag Tim & Emil hem till Emil för han skulle typ packa & städa lite . Vid 8 åkte dom till Heron city (stavning?) och jag gick till Mimmi . Vi Bestämnde oss för att ta ett jätte trevligt kvälls fika på Café Muggen . Som ligger på Götgatsbacken . Jag beställde en kopp varmt té med äppel smak . Det var faktist en jätte bra kvälls avslutning för min del . Just nu sitter jag och kollar på någn film på 1 an . Rätt bra faktist . P ö s s !

Rätt cool jag är va ? ..haha

Men nu är det mys dags ...
Inte så lätt att bli bra på bild med en Webb cam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0