Coke is a drug from the hug

Hejsan svejsan . Milan blev nyss hemtad av sin mamma
för dom skulle åka till sitt mysiga land .
Så nu är Sonja lonly ...
Idag ska jag och min familj åka till landet .
Vi ska nog inte göra något speciellt jag ska nog bara hoppa massa stutdsmatta , gå
långa promenader med vovven och mysa med familjen.. Vi ska också grilla !
Jag tycker det så jävla sjukt mysigt ! sitta ute och äta ,dricka & äta gott ..
Jaa det är i stort sätt min dag .. Vi åker vid 1 och kommer fram vid 3 .

Mitt land ligger mitt i Stockholms skärgård . Ön heter Hasselkobben och är väldigt liten det bor ca 20-30 pers
där tror jag , Sjukt härligt på sommaren . Eftersom sötnosarna Agnes och Tora har land 2 öar i från så brukar jag träffa dom si sådär ibland . Sjukt mysigt


Och i sommras fick jag en alldelles egen motorbåt ! YÈS .. En vit  " gummibåt " .
Ganska nice faktist för min del .

Men nu drar jag till landet . Puss .
Ingen dator . Men jag kommer hem imårgon .



Monkey with her banana..
Bjuder på den bilden ;$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0