Fredag

Hejsan bloggen ! Just nu sitter jag på båten över till landet . Solen lyser och vattnet är blått . Haha det låter till och med som en dikt .
Jag är just nu UTSVULTEN så jag ska springa upp och köpa något på " överdäcket" . Min lilla Lucifer är lite konstig just , han flåsar och flämtar ?
vad är det med honom , någn som vet vad det kan vara ? .

Just nu är det sötnosarnas hållplats  , AGNES & TORA !! Haha .. så jag måste snart sätta datorn i handen och rusa . Så jag itne åker för långt .. Oups !
Läste just Frida , i vanliga fall inte . Men så hade mamma sprungit förbi och köpt den till mig .. I alla fall så stog det att det hade producerats ut " barbie dockor "
som var avbildade av huvudpersonerna i Twlilight. Och jag tyckte faktist att det var rätt bra gjort . Man ser i alla fall vilka det är och så ..
För det fanns på Uggly Betty , Zack Efron & Ashley Tisdale , Emma Watson i Harry potter och dom var inte ett dugg lika ! Lixom Emma var en liten legobit ..
 Men nu måste jag rusa .
Peace and love / sonja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0