Grill

Hello everybody !
Idag har det varit sjukt bra vädert och jag och några kompisar har grillat på Mariga berget .  
Körv och marsmellows , det blev rätt nice faktist .
Efter det drog vi till slussen och chilla vid Birkabåtarna . Och en av mina kompisar som heter Max gjorde en skit cool sak , han typ hängde på en stolpe helt snätt , svårt att förklara ..

På eftermiddagen drog André och Daniel hem så jag Mimmi & Max mötte Tim och Emil .
Men så hade Mimmis mamma fixat jätte god mat till oss så vi gick hem en stund . Efter det gick vi ut till medis och värmde oss på dom varmabjörnarna och då kom Elias. Typ inget mer hände . Och jag stack hem etfersom mami åker till Ryssland imårogn :'( .

p u s s  på  a l l a





Grillning



Haha..



Sjuka människa ! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0