Me and My self

Hejsan det här inlägget kommer vara lite udda och ensamt ... Det kommer handla om Mig själv .


Mitt fullständiga namn är Sofia Marja Vaselisa Diatchenko . Mitt hemland är Ryssland , Jag föddes 3 timmar utanför
St . Petersburg år 1995 september 04  , Min familj består av min kära Mamma Tatjana och min lillerbror Ivan och min mammas man Göran .

Ryssland

Jag och Ivan har inte samma pappa eftersom Min bor i Rysslan och hans här i Svergie . Jag har i stor sätt aldrig bott med med pappa . Eftsom han åkte till Israel och bodde där under 3 år. Min mamma som ville hålla i hop äktenskapet åkte efter och jag bodde där i 3 år (med honom & mamma) . Eftersom min Morfar är halv Israel .

Hela min släkt i Ryssland lever förutom mina morföreldrars föreldrar . Eller min gammelmormors mamma lever och bara är 78 . Men hon är pigg och kry . 

När jag är i Ryssland . Lever jag i landsmiljö på sommaren och stadsmiljö på vintern .
På landet ahr jag ett eget hus , som jag och mina kompisar bor i . Men vi stan så bor jag i en nyköpt superfin lägenhet . Som mina mormor & morfar bor i året om . Lägen heten ligger ca 2 timmar utanför stan ..

Jag fortsatte inte skolan i Ryssland eftersom det är för strängt och rakt på sak .
Det är ganska svårt att förklara Rysska skolor.



Man ser inte klok ut men . En bild från mitt land i rysslan ,bakrunden är
där man kan bada och grilla . jág och mina kompisar sitter och
grillar på bilden . 2007 ,sommar..

Svergie

Här hemma i Svergie bor jag och går i skola . De flästa av mina kompisar bor här .
Jag är riktigt nöd med Svergie . Så jag kommer nog bo här ett tag till .

Mina bästa vänner vet nog om vilka dom är .
Jag står upp för vad jag säger och är ärlig mot mina vänner .
Jag tycker man är riktigt falsk om man ljuger för sina vänner , 
 
Jag flyttade till Svergie när jag var 4 År . Och mina första vänner som  lärde mig svenska var en kille som heter Viking och en tjej som heter Felicia . Felicia är en av mina bästa vänner just nu . Men viking och jag tappa kontakten redan i 4 an tror jag .

Om vi vill veta någt mer om mig så kommer jag svara på era komenterer i texten ovan . Så fråga på bara för jag vet inte riktigt var ag ska skriva mer ? Puss på er så länge .



Jag i mina 13 år...



I bland kan jag visa mina fula / läskiga sidor ...(men bara för malin i webben ahah )


Kommentarer
Postat av: Maliin

hahaha sonja x)

DAH, NIET .. (a) lite ryska kan jag ? haha!!

2009-04-09 @ 08:05:54
URL: http://rudolfssons.blogg.se/
Postat av: sonja

haahah sötnos

2009-04-09 @ 09:26:57
Postat av: LEYLA

HAHAHAHHAHAHA fan va du e rolig hahahah din sista bilden hahaha xD

2009-04-09 @ 11:04:23
Postat av: Anonym

om nån är falsk så är det du

2009-06-04 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0