2 Days

Måndag :
Åkte jag och Felci till Nacka och träffade Andre och Daniel en strund ,vi gick runt där dom bodde och sen åkte vi alla 4 till Nacka Forum. Felci köpte ett puder och jag och hon drog hem till söder igen . Så mötte vi upp Lova . Sen efter att vi hade mött upp Lova så gick vi till Hassan. Efter det åkte vi till ringen och jag fick med mig en ögonfransböjare och en Eyeliner.
Efter det åkte vi hem till Lova och åt billys pan pizza . Skit gott.
 På kvällen träffade vi Nicklas och Roberto . Vi gick runt och tog det lite chill , snackade massa . Jag träffade min gamla kompis Manda också . Sen gick vi och satte oss på solstolarna i skånis . Sen kom några gammla kollo kompisar till Nicklas Roberto och Lova så snackade dom lite och dom drog , så upptäckte vi att dom hade glömmt att ta tillbaka Robertos bling halsband så vi kuta efter men såklart hittade vi dom inte..och sen vid 10 drog Jag Lova och Felicia hem .
Ps . I älskar Robertos humor haha ( Han hittade en rosa liten ryggsäck med Barbie på och gick runt med den hela kvällen , det var som att det var en vanlig ryggsäck som det inte var något fel på att han hade )

Tisdag :
Har tagit det riktigt chill idag . På mårgonen gick jag och felicia & köpte massa godis och dicka , satte oss i omklädningsrummet och släckte ner allt och kollade på skräckfilm , Och hade det mys . 
Sen när filmen var slut kom Lova hit och Felicia och Lova gick & jag gick med Lucifer till Veterinären och vaxenera honom mot Kennelhosta . Efter det gick vi jag och Luccce till djuraffären och köpte lite godis till honom för han var så duktig .
Och jag köpte sushi till mig .

Nu sitter jag och webbar med bror Tim .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0