4 Hål i örat

In the city så såg jag nåra vänner jag hälsade på och så stack vi vidare . Käka några kilo mer fett på donken, en ring som bestog av 4 ihopsatta ringar kan man säga , Köpte en till långärmad oversize tröja med olikafärger på ränder men själva tröjan är ljus grå . Köpte ett sett med massa örhängen på i olika former  & slutligen 2 kulor till min tungstav.. Gjorde också mitt 4 hål i örat idag .När vi kom tillbaka till söder så var jag med Mimmi och Leyla . Men nu ska jag kila och träffa Lollo . Puss


1. En plupp med en nyckel (har den nu i , i hålet uppe vid bråsket)
2. ljusrosa hjärta med en svart tråd över
3. 4 Nitar
4. ljus blå plupp.

1. Spader korts mönster
 2.  svarta ränder





4 ringar



Jag har ett linne under också .



Det gjorde inte så ont som alla tror .



Bilderna blev sjukt dåliga för jag tog dom med webben men det blir bättre och fler snart .


Kommentarer
Postat av: andrea

HEEJ GUMMAN! saknar dig och sorry för det som hände innan du åkte,hoppas du inte är sur ? måste träffa dig snart !hoppas du hade det bra i ryssland! Love you lila diatechno! :)<3

2009-08-05 @ 05:09:04
URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0