Here i go

Hejsvej !

Planer för idag :
Ska ut med mamma på stan kankse köpa någt vet inte än. Sen ska jag nog åka till The voise kl 6 . TRÄFFA MASSA ÄLSKLINGAR SOM JAG HAR LÄNGTAT SJUKT MYCKET EFTER ! SPECIELLT MIN  BROR TIM SAMUELSSON
har saknat honom mest efterson med honom kan jag snacka om allt och jag litar på honom , värkligen han har aldrig svikit mig i något sånt . S
nackade med honom igår , själv klart är vi lika flummiga som vanligt ! Tills döden skiljer oss åt som vi alltid sa . Kommer nog dansa loss med massa kompisar som igår . Det kommer äga !

Sen klockan typ 12 kanske möter jag upp min plast pappa vid målet för midnatts loppet !

Så alla sötnosar om ni vill träffa mig skriv bara en komentar eller slå en pling !

Kvälls bild

Kvälls bild 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0