Shopaholic

Ska dra och träffa Mimmi en sväng idag . Inget planerat vad vi ska göra men jag skulle gärna villja kolla lite på UNG08 idag igen , jag och Louisa var ju bara där en koris . Medans jag snackar om UNG08 så kan jag ju också retas lite med att jag faktist känner Dj Tim :) som spelar varje dag på konseren .
Just nu sitter jag och lyssnar på musik & läser olika bloggar, skit nice ! ska snart börja fixa mig för idag .
Jag har en fråga också är smile piercing hot or not ?
(en smile piercing ligger i strängen mellan tandköttet och överstaläppen)Svara gärna på det !
Den som är under läppen


Kommentarer
Postat av: Anonym

dt är ganska fint !

2009-08-13 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0