Svar på komentar

Postat av: Louisa

Heeej va de kul i Ryssland?:D<3

Ja, det var sjukt kul. Var med massa kompisar och hade kul.
Hörde att du hade blivit tillsammans med Tuppen !! Gud vad glad jag är över er, Seriöst.

 

Postat av: Anna

ring mig när du är hemma sötnos
/anno

Okej visst ,måste träffas hjärtat.



Postat av: leyla

hihi tack gumman :D vet du hur ont det gjorde?:'(
KOM HEM NU!! saknar dig fan.


OMG ! fattar inte hur du vågade , jag vill också pierca mig snart . Jag får vänta 1 månad till sen smäller det !
Du var sjukt modig . Jättefint !


Kommentarer
Postat av: leyla

nääär kmr du hem soonjiis :D

2009-08-02 @ 02:19:48
URL: http://leylaaas.blogg.se/
Postat av: felicia

asså när kommer du hem? du sa fredag det är fan söndag .. 1 vecka till eller? ring mig oxå, vi måste snacka ciao

2009-08-02 @ 11:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0