The voice

Söööööööög , det var bara massa fjortisar , regn & för mycket folk . Men innan vi kom dit hade vi skit kul . Jag mötte upp Tim och David . Vi tre hade tänkt oss att gå hela vägen till voice , men lilla Tim fick lite panik och behövde göra nummer 2 . Så vi sprang runt hela slottet och frågade alla vakter om var det fanns en toalett , ingen av dom sa något konkret så vi gick vidare . När vi äntligen kom till en sån här grön stor sten toalett som det kostar 5 kr till så gick han in , eller vi fick putta in honom , efetersom det luktade förjävligt därinne , Men till slut när han hade bestämmt sig att sätta sig där så började hela ringen snurra så han blev ju skrajj och sprang ut med det samma . Efter det så mötte vi upp Daniel Ö och Andre som jag inte har träffat sen våras ! saknat faktist .Sen så gick vi till the voice , När vi kom dit mötte vi upp Daniel J .Men eftersom det regnade och det var omöjligt att komma fram till senen eller en bit in så drog jag och Daniel Ö och Andre till donken i slussen istället . När vi hade käkat mötte vi upp Felicia & Lova , killarna drog och vi tjejer gick .
Men dom gick hem till lova och jag gick och mötte upp min mamma och lillebror i målet till Midnattsloppet. Kommer bilder sen .

Nu ligger jag och kollar på Harry Potter och halvblods prinsen . Puss

The queen of the Flummigheten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska anmäla dig! du måste har laddat ner!

det är olagligt! för den filmen har ej kommit ut!

2009-08-16 @ 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0