Ute låsta jävlar

ja som rubriken lyder så har jag och in kära mor blivit ute låsta ingen av oss har nycklar , ensamma mitt i Stockholm . När så dumt är det inte .. vi stannar denna natt hos min mammas bästa vän Julia . Vi har det jätte mysigt. Jag har nyss snackat med bästa vän  Luoisa !!! Och lite med hennes kompis Andrea som är syster till en kille som jag vill lära känna , så vi satt och små pratade om honom . Dom sitter nämligen på Luoisas mormors land  , dom jävlarna ! ;( Det roliga med mammas kompis är sambo med den kända fotografen Anders Petersen . Han är sjukt duktig . Jag ÄLSAKR hans foton ! . 

I mårgon ska jag nog vara med Andrea M & Jaqueline vet inte vad vi hittar på men kommer skriva mer då . Pusspuss






(inget rasistiskt)


pUsS PuSs

Big body


Peace



Thah






Jag åt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon heter Louisa

2009-08-09 @ 11:27:45
Postat av: Louisa

haha du kan inte stava mitt namn >: xD

2009-08-09 @ 18:06:57
Postat av: sonja

nej ahah :/

2009-08-09 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0