Annis och Johannis

Dagen blev rätt lyckad . Jag mötte upp tjejerna vid Medborgarplatsen och vi gick till ringens köpcenter , på vägen dit gick vi förbi 7 Eleven och köpte oss en slush . Vi fuskade lite med pengarna,vi tog massa smaker som det var olika priser på haha busigt !men gott ! Efter det gick vi till H&M så köpte jag lite småsaker ,2 ansiktsmasker 1 par flippflopps till min morbror 1 armband av skinn i ljusbrun färg . Efter det gick vi in i en små rolig butik " Afrodites apotek " ahah där dom säljer olika sexleksaker och massa annat . Min kompis var lite rolig och köpte sig en liten analplugg som hade ett litet skal liknande skydd i rött som såg ut som en tunga . Ganska rolig dag var det . Jag skulle hinna med att packa också ,men just nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag, Inte kul för en pedant människa som jag !!Åker ju till ryssland imårgon .Såå nice ! känner att jag behöver byta omständighet .




I närbild



Jätte fin tjej



Föralltid



Annis & Johannis



Bara ben & ben ..



Nattbild 1



Nattbild 2



Ett colage jag gjorde år 2008 på Elin Kling när jag var värkligen besatt av henne



BzzZZzzr på Sthlm



Och nu är jag besatt av M.Jackson min favorit - Dirty Diana



Peace to the people



Varför så trisst ?



Flippflogg , Ansiktsmasker & Armband

Kommentarer
Postat av: anno

sötis kmr sakna dig! <3

2009-07-02 @ 00:46:37
Postat av: sonja

och jag dig <3

2009-07-02 @ 01:17:30
URL: http://sdiatchenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0