First day

Måndagar brukar ju vara tråkiga men idag hände det massa roligt .Jag mötte upp Leyla och Mimmi , mimmi skulle lämna några prisenter till sin pappa som satt på ett café i Fridhelmsplan  så vi knalla dit . Efter det gick vi in in till stan och åt på kinabuffe med sushi också . Sen gick vi till punkshop och jag fick med mig hem ett armband med små ikoner av jesus och maria på , en stav till min tungpiercing som blir till i september , och efter det gick vi till en salong och tog hål i bråsket i örat . Väldigt snyggt ! När jag ändå skriver om något nytt på kroppen så har jag gjort ett tandsmycke också.

Nu sitter jag här och gottar mig med en liten toblerone bit och SOLO och snackar med sötnosen Felicia i telefon.
Byebye !













En bling-bling till mitt nya hål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0