Bye bye klass 7

Hejhej . Skolavslutningen blev lyckad . När vi kom dit så var det en liten samling i klassrummet , vi fick kuver med en lapp där det stog att vi hade gått i Erikssdalsskolan hela året . Och alla i klassen hade fått en liten lapp där det stog ett namn på en elev i klassen . På den skulle man skriva vad man tyckte om personen . På min stog det :  Glad Social Fåfäng   ( bryr sig om sitt utseende ) jag frågade tjejen i klassen vad hon menade och då sa hon att jag såg snygg ut varje dag , Typ att jag håller bra koll på mig . Det blir man ju fan glad av . Sen gick hela klassen till Eriksdalshallen för vi är för måånga i skolan för att vara i aulan . Men i alla fall så var det massa som uppträdde (?)  Musik klassen sjöng och våran engelska profil dansade eller 2 killar i 9an & klass 2 som dansade om vad man kan göra på sommaren . sjukt söta .

Efter avslutningen åkte jag och 2 kompisar till donken i skanstull . Typ hela erikssdal satt där -.-
hah Becka köpte 3 pajjer. Haha . Deräkt efter åkte jag och Andrea och mötte Alma och några till som satt och åt på en china buffé . När vi kom dit var vi utsvultna så vi åt med dom lite . Mumms ! .

Senare på kvällen gick Jag Alma & Andrea och grillade på Maria berget , kvällen blev lyckad i början men sen gick den vääääääldigt snett . Felicia & Leyla kom och det blev bråk . En av oss blev lite ... ja ..
Jag Leyla och Felicia och Alma gick till donken och Andrea gick till Mimmi . Jaa det kommer bilder senare .

Nu ska jag och Familjen på Kopanjang , skriver mer när jag är hemma . puss / sonja


Kommentarer
Postat av: j

vem hade skrivit så ?:P<3

2009-06-11 @ 10:58:36
Postat av: sonja

Hanna :)

2009-06-11 @ 10:59:59
Postat av: Anonym

packade lr+

2009-06-13 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0