солнце



2/7 Åker jag till Ryssland och stannar där till 26/8 eller Juli landar i Stockholm kl 18:00 .
Ska vara på mitt land som ligger 4 timmar från St Petersburg ,
Stannar några dagar innan i stan för att träffa lite vänner och shoppa lite .
Jag åker in igen några dagar innan jag åker hem till Stockholm igen .
Det kommer bli skit funny .

Åker till mitt land i svergie som ligger några km från stavsnäs vinterhamn
Tar nog med mig lite friends , myser vid brasan med något gott i handen .
Jag hoppas en speciell kan följa med .. säger inte vem !
" en känd replik Feel that pain "
 
Nu är det slut på plander så det får bli som det blir
(kommer icke köpa guldkortet i sommar så alla vet )

I slutet av Auguti någon stans där i mellan kommer ju The voice & Ung 08
kommer hänga där ganska mycket tror jag , för en gångs skull . Brukar aldrig vara där så mycket
men nu blir det ändring.

Och nu börjar skolan
Vi i klassen träffas och vi får några nya lärare & så börjar ju jag 8 an!!

Här någonstans kommer September , Min månad ..
Jag fyller 14 år . Jag mamma mammas bästavän och min lillebror och kanske en av
min mammas kompis till åker på en resa till Grekland . Inte planerat änn vart men
har någon något tips ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0