Mina nära och kära


Felicia Hansson . Vi har varit Felicia & Sonja så långt jag kan minnas .
Vi har varit vänner sedan första dagen på dagis , och vi har nästan alltid varit taigha . Felicia var det första som följde med mig till mitt land , det var då vi blev som taightast . Några månader efter det hade vi ett bråk som pågick i ett år . Vi småbråkar fortf men vilka bästavänner gör inte det ? .


 
Malin Rudolfsson Fransson. Vi har kännt varandra sen jag gick i 4an tror jag . Vi har nog en av dom mästa minnerna i mitt liv . Hon är en av mina bästa vänner . Hon är en av dom som har stått upp för mig i svåra situasioner . Hon vet mest av alla om mig. Vi kan värkligen flumma loss tillsammans . Jag kommer aldrig glömma dig .
Vi sa Föralltid och det har hållt ända hit !


 
Tim Samuelsson. Är också en av mina bästavänner . Vi var riktigt thighta under hela  07 . och halva 08 . Sen vet jag inte riktigt vad som hände vi gick väll skilda vägar . vi har sjukt många minnen . Jag kan berätta allt för honom och litar upp till 110 % på honom . Jag saknar värkligen våra tider . Och jag kommer aldrig sluta älska dig som en bror .



Tatiana Diatchenko Karlöf . Min mamma är en av mina största förebilder . Hon står alltid där för mig och ger alltid mig råd om vad jag ska göra och inte . Ja det är klart jag säger att jag hatar henne men det är klart jag värkligen inte gör det . Jag älskar henne mest av alla & allt . Jag skulle ALDRIG någon sinn byta ut henne mot någonting. Min mamma skulle aldrig dömma mig . Hon står alltid där . Ja , det är klart att vi bråkar lixom säg mig vilka som inte gör det ? . Tack mamma , för allt . Tы моя любимою ...



Lucifer Diatchenko . Min lycka i livet . Han kommer alltid fan och kelar med mig när jag är ledsen han lixom känner av det . Och jag skulle aldrig byta ut något med honom . Han är helt Perfekt . Jag älskar dig lillen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0