Sista dagen i 7: an

Idag i skolan var det ju sista dagen . Rätt nice men ändå lite sorligt tycker jag .. Nu har man ingenstans att gå på dagarna . Eller jo , men ändå nej .

För jag gillar min klass det är rätt schysta personer i klassen . Rätt lagom med killar ( alla är olika stilar )
& Lagom med
tjejer . Också olika stilar men inte lika många .

schemat för dagen såg ut såhär :

10:00 - 11:00 - Städning

11:00 - 12:00 - Film 
 
12:00 - 13:00 - Lunch

13:00 - 14:00 - Film


Filmen vi såg hette " Mathilda "  Den handlar om en liten flicka som är ovanligt smart för sin ålder . Hon går till ett bibiotek och läser ut alla böcker som finns . och får till slut börja i en skola som har varit hennes dröm . Rektorn på skolan är galen, Men Mathildas lärare Jennie är " underbar " i Mathildas ögon eftersom ingen har någonsinn lakt märke till henne eller respekterat henne , inte heller älskat henne . Men Jennie fyller dom tomrummen . Jag tyckte filmen var söt.
Efter skolan gick jag och Andrea till Ringen och checka lite klänningar till Andrea . Hon väntade på sin mamma också för dom skulle till någon affär vid globen . Efter en stund kom bussen och jag åkte hem . Satt och chattade med en kompis nyss och vi bestämmde lite vad vi skulle göra imårgon efter allt . Vi kom överens om att vi skulle fira ute !
Mami kom nyss hem också och vi ska ställa oss och göra lite mat . Så puss hej / sonja



jag saknar dig redan , ha det så kul i Dominikanska nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0