Älskar man så älskar man

Hej  käre blogg . I dag vaknade jag runt 6 somna om -.- och vakna up vid 7 igen . Gick som vanligt till skolan idag . Träffa mina små körvar Louisa & Andrea . På lunchen åkte vi till donken och åt lite . Sen efter skolan så träffade jag Fillefjongen . Och vi chillade lite hemma sen träffade vi grabbarna och var ute och mös i snöyran . Vi åt lite donken till middag . Jag vet att jag är tjocks som äter donken 2 gr . Men i alla fall. Kvällen slutade med att vi typ slagga hemma hos Emil , och drog hem vid 10 . Nu sitter jag här hemma och kör crazy taxi  som en dåre . I love it . Men ska nog chatta lite till med en sötos och dra mig till sängen med en kopp té & kolla på en bra serie av CSI  . K Y S S A R . Ps . ha det bäst !
Tänkte också säga att jag älskar mina grabbz hihihi + Indi syster ;]
var i helvete köper man detta underbara skor ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

love u 2 indi

2009-03-27 @ 23:11:43
URL: http://barafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0