O n s d a g

Hejsan svejsan , idag var humöret på högsta grad .Dagen började med Svenska sen Musik . Vi sjöng och spelade gitarr . Det gick faktist super för mig [a] . Sen var det mat . Jag åt potatis haha . Efter det kom Leyla och jag snackade lite med henne sen gick jag till min engelska och vi fick en läxa med glosor och text . På matten gick vi ut och satte oss och jobbade det var så jäkla härligt väder och solen sken och alla var glada . Jag och mina 2 kompis gick och köpte
 M i n i m e a l  så gott ! efter ett tag blev vår lärare så suktad så han gick och köpte en han med XD. Sen gick jag hem med Leyla först gick vi till hornstull för att min mami skulle ge mig lite money men så blev det icke . Så vi tog tuben hem istället . och hamnade med popcorn hemma hos mig -.- . Sen stack hon och jag & Felicia åkte hem till   D a n i e l a  som var med Emil Daniel & Manka . Så vi var med dom och hade skiiit kul . Vi hängde lite på medis och donken . På väg hem till D a n i e l a , så satt vi på bussen och det komemr in 3 fyllon och börjar skrika över hela bussen att det är snällt att ge sin plats åt de " gammla " . Sen när vi kom fram till  D a n i så satt vi och chillade i hennes säng . När vi kom tillbaka till söder så var vi ute till strax efter 9 . Och hade skita kul haha . Och nu sitter jag hemma och ska börja fixa mig till sängs .


 

P u s s  p å   e r   a l l a    s ö t n o s a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0