S ö n d a g s M å r g o n

hejsan alla heta läsare !
just nu sitter jag hos Tims pappa . Jag bloggar dom andra sitter och spelar fotbollsmatch -.-. Ska snart gå ut dit .
Min mårgon började med att jag och Felicia hamnade på Donken kl 10 . Sen gick vi till Tims port lite längre bort och väntade där men dom sooov ! -.- så vi komunucerade (stavning?) med en kille som stog och rökte , han visade oss täcken på händerrna så att vi kom in . alltså koden till porten. Som tur kom vi in och gick upp . Fan vad jobbigt !
När vi kom längst upp började Tim och Manka jääävlas med oss och vägrade att öppna dörren så vi kom inte in i lägenheten . Efter ett tags knackande och plingande  på Tims dörr så öppnade Grannen sin dörr och frågade vad frågan var om? vad vi håller på men ? vi ba : asså....vi väntar..på tim..han öppnar inte .
Hon ba:okej .. men det är lungt . Huuuuhh! hah .
Sen öppnade jävlarna dörren och släppte in oss hah .
Men jag skriver och lägger in mina bilder sen .
P u s s p å e r m i n a s k ö n a !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0