Söndag

Tjenare !
idag var jag med lilla Jaqueline . Vi gick en sväng på Görgatan och Jaqueline köpte en jätte söt klänning med en dragkedja på ryggen och en "tubkjol" fasst allt var lixom ihop . Och jag tästade en urgullig liten 4kvartsärmad tröja , En Bebisrosa . med silvriga kvappar på . Sjukt söt. Nu sitter jag och kollar på One three hill . Väntar också på att mami ska komma hem . Hon kommer hem från ryssland idag och har med sig massa saker till mig som e.x Mat . Kläder  yés lite sådant . Sitter också och äter grovbrödmackor med apelsinsaft , Jummi Jummi ! . 
 Ikväll ska jag ta det lungt , inte göra något speciellt . 
Jag har en fråga också : Vad tycker ni jag ska tatuera när jag blir äldre ?
Jag funderar på att göra ett kors med nån liten tråd med en liten pärla på . Precis på handleden . Under alla ådrer.Funderar också på att tatuera mig hos Ami i The ink . Men ge mig förslag !

Kvällens mys outfit

Ha det bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr inte du ska tatuera dig alls!

2009-03-23 @ 21:13:15
Postat av: Sofia Diatchenko

okej . Svara med icke anonym !

2009-03-23 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0