Sovmårgon

hejsan bloggen ! Idag skiner solen men det är nog piss kallt . Men aja ska holla humöret uppe. Har sov mårgon idag så just nu sitter jag bänkad framför skärmen och kollar på CSI .I går förgade min mamma min hunds hår haha . Det blev rosa och blå haha ! väldigt roligt blev det . Vaknade också av att lille skiten Malin  Rudolfssons.blogg.se skrev till mig på mårgonen -.- . Du ska få!!! haha . Men idag blir det tv - kväll , Den rätte för rosing, desperate housewifes & Christine !
I ♥ Tisdagar.  Ha det bäst . P U S  S  /  S O F I A 
   

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, vad ska en liten skit som du göra ;) hahhahahaha !!! Pöss på dig !

2009-03-24 @ 17:00:51
URL: http://rudolfssons.blogg.se/
Postat av: gå in så får du se....

hejsan...inte för att du känner oss men vi ville bara upplysa dej om att vi också har en blogg. gå gärna in på den, kommentera och du kan också länka oss och sen länkar vi dig. du måste såklart säga att du har länkat oss annars blir det lite svårt.



weekfreak.blogg.se



Vi hörs <3

2009-03-24 @ 19:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0