Heeelg

Hejsan alla söta läsare . Lördagskvällen blev en riktig tortyr för halsen jag och Felicia satt och skrek , För igentligen skulle ju E.M.D vinna !! men det var ju ganska häftigt att den där Malena vann . Då får man ju något nytt för en gång skull . Jag är ju inget opera älskare men hennes låt var ju ganska bra tycker jag .

Dagens bild : Jag mami & lillebroshan .
finlands båten över till mammas
kompis i Helsinki :)

Söndag .Idag har jag tagit hand om min lillebror . vi lagade pasta till lunch. Det var väldigt gott och som + la vi till lite ost . Det blev pricken över i't . Kvällen slutar nog med att jag går ut med några Friend's, eller så blir det sötnosen Mimmi.
Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0