Tisdag

hejsan bloggen ! . Hur är det med alla idag ? allt är super och solen lyser . Inte lika dystert längre , man börjar fankänna lite vår känsla . Idag vaknade jag av att solen lyste in i mina ögon . Jag drog på mig uggsen och gick på en mårgon runda med Lucce , sen tog ja en frukost och satte på min dagens . Det blev faktist min nya snygga randiga 3 kvartsärmade tröja och ett gulligt halsband med 2 guldiga hjärtan & ett par ljusblå jeans med kombenation av vita convers . Som jag kan vara lite dum ,tog jag på mig min sommar jacka . Min svarta " kavaj " eller vad den nu ska kallas , som är 3 kvarts ärmad . Inte så smart. Men jag dog inte , bara nästan haha. Men nu ringer sötosen Mimmi . Vi ska ut på café i " vårvädret"  , Ska nog ta en liten Latte och  Muffins . Vi får se hur det blir . Drar på mig en lite tjockare jacka tror jag . 
Men nu drar jag till skolan .



 


Men vi hörs skriver ett till
inlägg när jag kommer hem puss.

Kommentarer
Postat av: leyla

jag älskar din tröja :)

2009-03-17 @ 22:20:35
URL: http://kasirgaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0