+ 3

Hejsan kära bloggLäsare ! . Förlåt att jag inte har Uppdaterat på tre dagar men det har varit lite stressigt med mina prov och grejer.

Torsdag : var jag i skolan hela dagen . Hade vanliga tråkiga lektioner . På Non så tränade vi till Provet .
Sen gick jag hem . Chillade kollade på tv . Aa ni vet.

Fredag : Jag gick som vanligt till skolan , Första lektionen var idrott .Ganska kul . Sen gick jag till Sven-Engelskan och övade på No-provet . Efter det hade vi No . och provet gick galant men .. vi ska få provsvaren nästa vecka . Hoppas det gick bra bara . Efter det hade vi engelska . Inget speciellt vi läste våra böcker . Efter Lunchen hade vi so . My favourite .
 Fasst när vi kom dit . Var vår lärare sjuk . Så vi fick hemläxa. inte så kul -.- . Sen började min oturs"eftermiddag". Det började med att jag Hade glömmt mina hemnycklar hemma . Så jag var ute låst , och det var sjukt kallt . och jag hade bara ett bar tights och en tubkjol . Men mina kära klasskamrater var snälla och var med mig till 5 . När vi väl satt utanför min dörr . Blev ju jag  så klart pissnödig . och det brukar ju inte finnas någon toalett så jag fick hålla mig i ungefär en timme ! . Mitt i allt så öppnar mina surgrannar dörren och börjar skälla på mig att jag tar in "främlingar" in i porten och att det inte var trevligt att vi satt och väntade ? :s Hur sur och skum får man vara ? aa i alla fall . Göran (plastpappan) kom hem och öppnade till mig . Home sweet home .. Efter det tog jag det chill och njöt av min fortsättnig av fredagskvällen.

Lördag :  Idag var jag och Felicia ute med the dogz hah , En riktigt lång en . (kommer bilder sen)  Till Tanto och tillbaka .
När jag kom hem så tvättade jag lillen och han somna som en stock haha . så söt. Nyss har jag bakat klart min goda Banana cake [a]  Har gäster i kväll . men det blir väll killarna efter :-]  .


 

Men vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0