Lördag + D

Hejsan svejsan ! , igår kväll var jag ju ute med mina kompisr . Förs mötte jag Felicia Danne Emil Robin " manka " & Adam . Sen kom Felicias kompis Sabina och Viking . Efter det kom Felicias Kompis Kille Nicho . Efter ett tag så gick jag adam robin emil danne till en Fotbollsplanen och la oss på rygg och snackade. Haha sen klättra Manka upp i fotbollsnätet och fasna när han var längst upp hah . Pallar inte berätta allt . Men det var skit kul . Har saknat dom en hel del . Sen gick vi hem till Danne . och chillade och kollade i gamla skolkataloger från 6 års till 8 an . Shit . fan vad det var kul . Alla såg så söta ut haha . Men sen gick vi ut igen . och Träffade typ flera . Sen var alla killarna tvungna att tagga hem så jag och felicia stack också , Vi bor ju i samma port :D . Jag kom hem runt halv 12 .


 En bild på ur söta Daniela . Saknar dig bruden .

Men  vi hörs i kväll puss
  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0